תיאור הפרוייקט

אפליקציה נוספת שפותחה עבור חברת מיי הום בע"מ.

האפליקציה משמשת את חברות ניהול הבתים, עבור עבודי השירות שלהם. באמצעות ממשק הניהול החברה משייכת קריאות של דיירים לנותני השירות השונים בחברה על מנת לפתור את התקלות.
נותני השירות יכולים לראות בכל יום נתון את הקריאות הפתוחות לטיפולם וכמובן לקבל את כל פרטי התקלה.
בזמן אמת, בעת טיפול בתקלה הם יכולים לעדכן פרטים באפליקציה, להוסיף הערות, להעלות תמונות וכמובן לשנות סטטוס לתקלה במידה וטופלה או זקוקה להמשך טיפול.
בממשק הניהול של החברה מקבלים את הדיווחים וזה עובר באופן אוטומטי לסיכום תשלומים לבניין, במידת הצורך.
את הקריאות עצמן הדיירים פותחים באמצעות אפליקציה אחרת שפיתחנו עבורם. כמו כן, גם חברת הניהול יכול דרך ממשק הניהול לפתוח תקלות.

האפליקציה פותחה גם לאייפון וגם לאנדרואיד.