מיתוס שגוי על אפליקציות: אפליקציות מובייל מיועדות רק למשחקים ורשתות חברתיות או לסטארטאפים שיש להם את הרעיון הגדול הבא.

המצב האמיתי: אפליקציות מובייל שימושיות מאוד לעסקים וארגונים מכל מיני תחומים ונותנות פתרונות שחוסכים הרבה כסף וזמן יקר.

רציתי לספר לך על חברה המייצרת מכונות בתחום הקוסמטי אשר בעזרת אפליקציה פשוטה הצליחה –

* לחסוך כ-30% בעלויות של זמן טכנאי בחודש (עשרות אלפי שקלים בחודש)

* להעלות את רמת שביעות הרצון של הלקוחות

* ליצור פלטפורמה עקיפה למכירות ללקוח הקצה
(זהו רק אפקט נלווה, אבל הוא יכול להקפיץ את המכירות פי 2)

* הבנת נתוני המכונות ולקוחות הקצה, דבר שמאפשר להם לתת שירות טוב ושיווק מדויק יותר

* פיתוח מערכת כזו הציבה אותם מיד בבידול על פני מתחרים בתחום

אני מאמינה שאני יכולה לעשות את אותו הדבר בעסק שלך!

מעוניין לשמוע? בוא נקבע שיחה טלפונית של חצי שעה ואסביר לך איך אפשר לעשות מהפכה גם בעסק שלך,

לחסוך לך זמן וכסף ולהעלות את סטנדרט השירות שלך באופן חלומי.

 

 

דוגמאות לפתרונות מחשוב עבור בעיות בארגונים/חברות

פתרון בעיה של דיווח כוזב אצל עובדי שטח

יש חברות המעסיקות עובדים בשטח שחשוב מאוד שיבצעו את העבודה במיקום מסוים,
אולם כשאין ברירה אחרת אלא לעקוב אחריהם, קורה לא אחת שמתקבלים דיווחים כוזבים
עם נתוני מיקום לא נכונים המתבצעים ממקום אחר לחלוטין.
באמצעות פיתוח אפליקציה שדרכה יוקלדו הנתונים ע"י העובדים, אפשר לעקוב בזמן אמת אחרי מיקומו
הנוכחי של העובד בעת מילוי הפרטים, ולוודא שהוא אכן היה נוכח באתר בעת מילוי הפרטים.

מעקב אחרי שליחים ומשלוחים או עובדי שטח למנוע רמאויות

חברות וחנויות שעוסקות במשלוחים והזמנות, נתקלות לא פעם באי יכולת לספק נתונים מדויקים בדבר מצב ההזמנה והמשלוח:
כאשר בעיה זו בא לידי ביטוי בשני אופנים:
בעיה ראשונה- מערכתית פנימית- שירות לקוחות שלא תמיד יודע לספק תשובה מדויקת על ההזמנה
בעיה שנייה- מול הלקוחות שרוצים לדעת בזמן אמיתי היכן נמצאת ההזמנה שלה ומתי צפויה להגיע.

כדי לא להכביד על המערכת- ניתן לבנות אפליקציה (בדומה לרשות הדואר) שנותנת דיווח על סטטוס ההזמנה.
זה פותר את צד שירות הלקוחות וחוסך כסף בכוח אדם ובלקוחות שלא עוזבים.
כמובן שאפליקציה שכזו נותנת ערך מוסף למזמין/רוכש המוצר, בשקיפות וזמינות למידע בזמן אמת.

מילוי טפסים ובדיקת תקינות הנתונים של עובדים בשטח

מילוי פרטים בשטח לא פעם מגיע עם טעויות שמחייבות הגעה נוספת למקום,
אפליקציה שיודעת לחבר את הנתונים בזמן אמיתי, ומסמנת לפקח כי נתון מסויים איננו מתאים,
דבר זה יאלץ את הפקח לדאוג לפרטים הנכונים ולחסוך בעלויות גדולות של שעות עבודה ונסיעות חוזרות שלא לצורך.
החסכון בזמן ועלויות חשובים במיוחד לעסקים שחלק ניכר מעבודתם כרוך בשליחת אנשים לשטח.

קריאת נתונים ותקלות במכונות בעזרת אפליקציה

קריאת מידע באמצעות בלוטות' ממכונות ורכיבים שנמצאים אצל הלקוח, על מנת לאבחן בעיות
בצורה נכונה ומדויקת – דבר שיכול לייתר שליחת טכנאי למקום במקרים של בעיות
שניתן לפתור אותן מרחוק, ומאפשר להביא חלקים וציוד המתאמים לתקלה הספציפית במקרה
שבכל זאת נדרשת הגעה של טכנאי למקום

דוגמאות מהשטח למכונות כאלו:

  • ציוד ורכיבי BT – כמו למשל רכיבי BT ברכבים שניתן להתחבר ולקבל מידע על מצב הרכב ועוד
  • שירותי אבטחה– שליטה מרחוק על ציוד, מאפשר ללקוח לתפעל את הציוד בקלות וחוסך זמן יקר וכסף של שליחת טכנאים לשטח( מצלמות אבטחה למשל)
  • דיור מוגן ושירותי בריאות – הצלת חיים וטיפול בזמן אמת באמצעות גישה מרחוק למידע הרפואי של המטופל ע״י קרובי המשפחה
  • סטטוס הזמנה של מוצר – מאפשר חסכון משמעותי במשאבי שירות לקוחות. (כמו אפליקציית פיצה דומינוס.)

במקום תוכנה כבדה עם הטמעה בארגון- אפליקציה, דוגמאות:

שאלונים – חוסך בכוח אדם ובטעויות הקלדה של הנתונים למחשב. האפליקציה מעבירה באופן מיידי את הנתונים לטבלת אקסל
ומאפשרת עיבוד נתונים מתקדם.

 

לקוחות שבנו איתנו אפליקציות חסכו אלפי שקלים בחודש באמצעות התאמת מערכת מחשוב שפתרה
בעיה גדולה בתהליכי העבודה בארגון – אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעשות את אותו הדבר גם בארגון שלך!

רוצים לחסוך זמן ועלויות כבדות? – יש לנו פתרונות מתקדמים עבורכם.
מוזמנים ליצור קשר 🙂

כתובתנו:
  • שימארה אפליקציות
    הרא"ה 178, רמת גן, 5234317
    ישראל

פרטי יצירת קשר:
טלפן:
  • 052-3284430

לשיחת יעוץ ללא עלות מלא/י פרטים ונחזור אליך

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

נושא

תוכן ההודעה