עלויות פיתוח אפליקציות לטלפון הנייד

פיתוח אפליקציות לטלפון הנייד הוא פרויקט מורכב שעולה לא מעט כסף. למרות הכסף שהוא מכניס למפתחים הוא כולל לא מעט עלויות ומצריך גיוס משקיעים שונים. עלויות אלה כוללים הוצאות שונות לאנשי המקצוע השונים שצריכים להשקיע שעות עבודה רבות.

מהי העלות הכללית של פיתוח אפליקציה?

העלות הכללית של פיתוח אפליקציה לרוב מתחילה מ-40,000 ₪ ויכולה להגיע עד ל-300,000 ₪. טווח מחירים זה כולל מספר פרמטרים שונים כמו: שעות עבודה, מספר העובדים שעובדים על אפליקציה, המשכורת שיש לשלם לאנשי המקצוע שעובדים על האפליקציה ועוד גורמים נוספים שיש להביא בחשבון.

איפיון מקצועי בטרם פיתוח אפליקציה

אם אתם רוצים לדעת בוודאות את עלות פיתוח האפליקציה שלכם, רצוי לבצע מסמך אפיון מקצועי שיעזור להעריך את עלות פיתוח האפליקציה. באמצעות מסמך זה ניתן לדעת איזה טכנולוגיה מתאימה לפיתוח האפליקציה, מהו המודל העסקי, והאם יש ביקוש למוצר או השירות שרוצים לפתח וכן עוד דברים נוספים. באמצעות איפיון זה ניתן ללכת לחברות שונות ולשכנע אותם להשקיע באפליקציה. במידה שהלקוח אינו מעוניין להשקיע יש להמשיך לחברות אחרות.

אילו עלויות פיתוח כוללות פיתוח אפליקציות?

פיתוח אפליקציות לטלפון הנייד כוללות עלויות רבות לאנשי מקצוע שונים, החל ממנהל הפרויקט שתפקידו להכין את לוחות הזמנים ולבדוק שהם חופפים לצרכים אנשי המקצוע. עלות מנהל פרויקט הינה בין 150-350 ₪ לשעה. בנוסף לכך יש צורך מעצב חווית משתמש אשר אחראי לעיצוב האפליקציה ולחוויית שימוש טובה, נוחה ונעימה על מנת שהמשתמשים ישתמשו באפליקציה. עלות מעצב חוויה הינו 150-250 ₪ לשעה. וכמובן יש את אנשי ה-QA שהינם אנשי בדיקות תוכנה אשר דואגים לוודא שאין תקלות באפליקציה ומבצעים בדיקות על מנת לאתר כשלים באפליקציה. עלות אנשי בדיקות תוכנה הינה בין 120-220 ₪. בנוסף לכל יש צורך במפתח אפליקציה אשר תפקידו ללמוד על איפיון האפליקציה לעמוד בדרישותיה וכן לתקשר בין אנשי המקצוע השונים החל מהמעצבים ועד אני בודקי התוכנה. עלות מפתח האפליקציה נעה בין 150-350 ₪ לשעה.

שיתוף:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן