פיתוח אפליקציות מובייל

מהפכת הטלפונים הסלולאריים בשנים האחרונות הביאה עימה ביקוש גובר מפתחי האפליקציות וביניהם פיתוח אפליקציות לאייפון ולאנדרואיד. בנוסף לאפליקציות הקיימות שנועדו לשם הנאה, אחרות נועדו לספק שירותי תוכן ללקוחותיהם ואף למתג את החברה ולהעלות את המכירות. פיתוח אפליקציית מובייל לאנדרואיד, פיתוח אפליקציית מובייל לאייפון עוזרות להגיע לחשיפה גבוהה וממוקדת של לקוחות אשר מתעניינים בשירותים או במוצרים שהחברה מציעה.

השלבים בפיתוח אפליקציית מובייל

על מנת לפתח אפליקציית מובייל יש צורך לעבור שלבים שונים עד לשלב סיום המוצר המוגמר שניתן למצוא אותו בחנות הפליי או אף סטור. השלבים השונים בפיתוח אפליקציית מובייל באייפון או באנדרואיד כוללת את השלבים הבאים:

הגדרת האפליקציה- השלב הראשוני ביצירת אפליקציה הוא רעיון מקורי לפיתוח אפליקציה. ברגע שיש לכם רעיון מקורי משלכם עליכם לאפיין אותו בקהל יעד, פעולות השונות שניתן לבצע באמצעות האפליקציה בין אם זה ביצוע עסקאות, קבלת מידע, השארת פרטים ועוד.

אפיון האפליקציה- בשלב האפיון יש לבנות תסריט משתמש על מנת לתכנן את האפליקציה ,את התסריט יש לתת למתכנתים על מנת שיתכננו ויפתחו את האפליקציה בהתאם לאפיון. בהתאם לאפיון המתכנתים בונים את האפליקציה.

אפיון חווית משתמש- אפיון חווית משתמש מצריך מהאפליקציה להיות נגישה, נוחה, יעילה ואף מושכת את העין על מנת שיורידו אותה וישתמשו בה לאורך זמן.

עיצוב האפליקציה- עיצוב האפליקציה חשוב ביותר מבחינת הנראות שלה. בעיצוב חשוב לבחור את הצבעים המתאימים, צבעים ללוגו ולצבעים נוספים, תמונות רקע ועוד. אשר משפיעים על נראות האפליקציה ועל הורדתה והשימוש בה.

בדיקת האפליקציה- בשלב הבדיקה בודקים אם האפליקציה עובדת תקין או לא, במידה ומתגלים תקלות ובאגים מטפלים בהם.

פיתוח אפליקציות מובייל עם שימארה

אחד השלבים בחשובים ביותר בעת פיתוח תוכנה הוא אפיון התוכנה. באמצעות אפיון נכון וממוקד ניתן לקבל תוכנה טובה ויעילה אשר מתאימה לצרכי הלקוח, ומאופיינת בצורה נוחה, קלה ופשוטה להבנה. מעבר לכך, ניתן לעבור ממסך למסך ללא כל בעיה. כמו כן, העיצוב עצמו, עוצמת הצבעים, כמות הצבעים, גודל הגופן ועוד משפיעים רבות על התוכנה ועל שימושה, ועל כן יש לקחת אותם בחשבון בעת אפיון התוכנה וחווית המשתמש של הלקוח.

לקבלת הצעת מחיר לאיפיון תוכנה פנו עוד היום בטלפון: 052-328-4430 או השאירו הודעה במייל : apps@shimara.co.il

רוצים להתייעץ עם המומחים שלנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
או חייגו: 052-328-4430

ממליצים עלינו

הלקוחות שלנו

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן