מדריך פיתוח אפליקציות

רוצים לדעת יותר על שלבי העבודה הנלווים לכל הליך פיתוח של כל אפליקציה כזו או אחרת? לפניכם, מדריך פיתוח אפליקציות בו תוכלו למצוא מידע כללי על שלבי הפיתוח הנחוצים לכם.

מה הן אפליקציות?

אפליקציות או יישומים בעברית תקנית, הן למעשה אמצעי דיגיטלי המיועד למגוון רחב של מטרות הנקבעות בהתאם לסוג ואופי האפליקציה אותה תהיו מעוניינים לפתח, החל מאפליקציות לעסקים המאפשרות בין היתר מכירה מקוונת של מוצרים ושירותים שונים ישירות מהאפליקציה, דרך אפליקציות משחקים, היכרויות, יומני ניהול  וכדומה ועד לאפליקציות המשמשות למטרות ביצוע העברת תשלומים ו/או ביצוע הזמנות של מוצרים ושירותים שונים.

פיתוח אפליקציות – כיצד?

כל הליך פיתוח של כל סוגי האפליקציות האפשריות, מיושם במספר שלבים שונים שלכל אחד מהם חשיבות רבה למאפייני הפיתוח הנחוצים. שלבי הפיתוח השונים המופיעים בכל מדריך פיתוח אפליקציות כוללים את:

  • שלב האפיון המקדים במסגרתו מגדירים את סוג האפליקציה, מטרותיה, קהלי היעד העתידים לעשות בה שימוש, המודל העסקי של האפליקציה ועוד.
  • אפיון חוויית המשתמש – שלב מקצועי במסגרתו מגדירים את היקף מסכי האפליקציה ופונקציות השימוש בכל אחד מהם.
  • שלב העיצוב – שלב בו מסכי האפליקציה מקבלים זהות עיצובית שמטרתה לסייע במיתוג האפליקציה בהמשך, וכל זאת בהתאם לממצאי האפיון מהשלב המקדים וממצאי אפיון חווית המשתמש/
  • פיתוח פיצ'רים וכלי עזר שונים – הליך טכני במסגרתו מפותחים כלי עזר שונים שנועדו לצרכי תפעול האפליקציה גם בצד לקוח וגם בצד שרת.
  • שלב בדיקות תוכנה – השלב האחרון והסופי במסגרת הליך הפיתוח שמטרתו לאתר כשלים טכניים (במידה והם קיימים) בתוך מסכי האפליקציה רגע לפני העלאתה לחנות האפליקציות למכשירי האנדרואיד (גוגל פליי) או לחנות האפליקציות למכשירי האייפון (APPSTORE).

חשוב לציין שכל אחד משלבי הפיתוח המופיעים לעיל, מיושמים בהתאם לשפת התכנות הנדרשת למטרות פיתוח אפליקציות לאנדרואיד ולשפת התכנות הנדרשת למטרות פיתוח למכשירי האייפון.

SHIMARA APLICATIONS – מתמחים בעולמות הפיתוח מאז שנת 2009

אצלנו בחברת שימארה אפליקציות, תוכלו להבטיח לעצמכם הליכי פיתוח מקצועיים המיושמים על ידי אנשי פיתוח מנוסים ומיומנים בתחום התכנות, העיצוב והאפיון. למידע נוסף בנושא אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן

שיתוף:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן