פיתוח אפליקציות ווב

מהן אפליקציות WEB? מהי חשיבותן ומה חשוב לדעת על הליך פיתוח אפליקציות WEB? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

אפליקציות WEB הן למעשה יישומים המיועדים לשימוש בזמן גלישה במחשב הנייח ו/או בסביבת המובייל. אפליקציות אלו נועדו להתאים את אופן חווית השימוש באתרים ו/או יישומים שונים לסביבת המובייל הנחשבת כיום לאמצעי המוביל בכל הנוגע לאופן בו אנו גולשים ברשת האינטרנט.

חשיבותן של אפליקציות WEB

כיום, כמחצית מפעולות הגלישה היומיומיות של כל אחד ואחת מאיתנו, מתבצעות דרך סביבת המובייל, ולכן, חוסר התאמה של האתר הקיים לסביבת המובייל עלול לגרום לכך שמחצית מגולשי הרשת לא יבקרו בו ו/או יינטשו אותו באופן מהיר מרגע כניסתם אליו.

פיתוח אפליקציות WEB– מה חשוב לדעת?

פיתוח אפליקציות WEB הינו שירות מקצועי החייב להיעשות אך ורק על ידי מפתחים מנוסים ומיומנים המתמחים בהליכי פיתוח של אפליקציות ואתרים לסביבת המובייל, וכל זאת תוך היצמדות לתקני הגלישה הנדרשים. הליך פיתוח אפליקציות WEB, בדומה להליך פיתוח אתרים, חייב להיעשות בהתאם לדגשים מקצועיים בנוגע למטרות השימוש באפליקציה, קהלי היעד הרלוונטיים לשימוש באפליקציה, נראות האפליקציה וחוויית המשתמש בה. דגשים אלו מיושמים על ידי צוותי הפיתוח באמצעות שפות קוד שונות שהנפוצה שבהן היא שפת קוד HTML5 המאפשרת בין היתר יישום של מודלים גרפיים בקוד אחיד. שפות קוד נוספות כוללות את ה-JAVASCRIPT, CSS3 ועוד.

פיתוח אפליקציות WEB – כל היתרונות

פיתוח אפליקציות WEB מתבצע ברוב המקרים באמצעות שפת קוד אחת המאפשרת יצירת קוד אחיד לאתר/יישום לצורך גלישה בו בכל הפלטפורמות האפשריות, לרבות, מחשביים נייחים וניידים ומכשירי סמארטפונים אלו ואחרים. כמו כן, הפיתוח מאפשר התאמה רספונסיבית של האתר/יישום לכל סוגי המכשירים בסביבת המובייל וכל זאת תוך מתן דגש על נראות האתר/אפליקציה בכל גודל צג אפשרי. יתרון משמעותי נוסף הוא העלויות הנמוכות הנלוות להליכי פיתוח אפליקציות WEB בהשוואה לעלויות הנלוות להליך פיתוח של אפליקציות אחרות. שני יתרונות נוספים של פיתוח אפליקציית ווב הם שאין תלות כלשהי בגורם זה או אחר למטרת העלאתה של האפליקציה (וכן כל הקשור אל הפרסום, השיווק והמיתוג שלה). כמו כן, ניתן להגיע אל האפליקציה באמצעות לינק ישיר דרך המובייל.

בכדי ליהנות מכל היתרונות הנלווים להליך פיתוח אפליקציות WEB  וכמובן לזכות באותה תוצאה משביעת רצון בה אתם מעוניינים, מומלץ לשכור את שירותיה של חברת פיתוח העוסקת ומתמחה בהליכי התאמה רספונסיבית של אתרים לסביבת המובייל.

רוצים להתייעץ עם המומחים שלנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
או חייגו: 052-328-4430

ממליצים עלינו

הלקוחות שלנו

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן