פיתוח אפליקציות לעסקים

פיתוח אפליקציות לעסקים הן הגדרה כוללת למגוון רחב של יישומים המאפשרים לכל בית עסק מכל סוג ובכל סדר גודל, להרחיב את היקף השירותים המוצעים על ידו לקהל לקוחותיו, ובכך, ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בכל הנוגע לניהול השיווק והתקשורת עם קהלי היעד הרלוונטיים.

מהו הליך פיתוח אפליקציות לבתי עסק?

פיתוח אפליקציות לעסקים הוא תהליך עבודה מקצועי המיושם במספר שלבים מרכזיים וביניהם:

  • שלב אפיון האפליקציה – הגדרת סוג ומטרות האפליקציה, הגדרת קהלי היעד העתידים להוריד את האפליקציה ולעשות בה שימוש, הגדרת המודל העסקי של האפליקציה והגדרת מאפיינים כללים בנוגע לנראות האפליקציה, אופן השימוש בה וכדומה.
  • שלב אפיון חוויות המשתמש (USER XEPERINECE) – שלב מקצועי המיועד למטרות אפיון חוויות המשתמש באמצעות הגדרת כפתורי לחיצה בתוך האפליקציה והגדרת ייעודו של כל כפתור. כמו כן, בשלב זה נקבע אופן הניווט בתוך האפליקציה ונבחנים היבטים שונים העתידים להשפיע על נוחות השימוש באפליקציה.
  • שלב עיצוב האפליקציה – שלב מרכזי בהליך פיתוח אפליקציות לעסקים במסגרתו מגדירים את עיצוב ונראות האפליקציה ומגדירים את העיצוב של כל מסך מבין מסכי האפליקציה.
  • שלב פיתוח כלי עזר – שלב מקצועי מקביל לשלב העיצוב, במסגרתו מפותחים כלי עזר ופונקציות שימוש שונות בתוך האפליקציה, וכל זאת בהתאם לממצאי שלב האפיון המקדים ושלב אפיון חווית המשתמש.

איזה סוגי אפליקציות קיימות לעסקים?

בדומה לתחום הפיתוח והעיצוב של אתרי אינטרנט לעסקים, גם בתחום פיתוח אפליקציות לעסקים, עומד לרשות בית העסק השונים היצע רחב של סוגי אפליקציות כגון: אפליקציות תדמיתיות באמצעותן ניתן ליידע את קהל משתמשי האפליקציה אודות בית העסק, תחומי התמחותו וכדומה, אפליקציות סחר המיועדות לצרכי מסחר מקוון של מוצרים ושירותים שונים ישירות מהאפליקציה וסוגים נוספים של אפליקציות באמצעותן ניתן בין היתר לשדרג את רמת השירות המוצע ללקוחות בית העסק, לנהל רשימות תפוצה ובכך ליידע את קהל הלקוחות בדבר הנחות, מבצעים וכדומה, ואף לבצע מעקב אחר פעילות הגולשים בתוך האפליקציה ובכך להתאים לכל אחד ואחת מהם חבילות השירות/מוצר המותאמות ביותר עבורו.

אנחנו בחברת SHIMARA APPLICATIONS עוסקים ומתמחים בהליכי פיתוח אפליקציות לעסקים מאז שנת 2013, ומאפשרים לכלל לקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של שירותי אפיון, עיצוב ופיתוח ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. למידע נוסף בנושא לחצו כאן

שיתוף:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן