סוגי ועלויות בניית אפליקציות

רוצים אפליקציה לעסק שלכם בהתאם לצרכים האישיים שלכם? בשימארה תמצאו את סוגי האפליקציות הבאות:

אפליקציות מובייל


אפליקציית מובייל היא אפליקציה לטלפון הסלולארי המותאמת למערכת האנדרואיד או מערכת IOS. אפליקציית המובייל זמינה דרך הפלטפורמות השונות להפצת יישומים , שהן דרך החברות אשר בבעלותן מערכות ההפעלה למכשירים הנידים. כאשר ברשת אנדרואיד זה חנות הפליי, ואילו באייפון זה מערכת אפ סטור. האפליקציה זמינה כל היום בחנויות השונות, כך שהלקוח בוחר מתי להוריד אותה לנייד ומתי להיכנס אליה במהלך היום.

אפליקציות ווב


אפליקציות ווב הן אפליקציות המאפשרות ניהול וייעול של תהליכי העבודה בארגון. מטרת אפליקציות אלו היא לייעל את הארגון ולחסוך בזמן וכסף ואף להשיג בידול לעומת חברות מתחרות. האפליקציות נוחות מאוד לשימוש ומעוצבות בצורה ידידותית ופשוטה לשימוש. באמצעות אפליקציות הווב ניתן לנהל מרחוק מכשירים שונים, מצלמות אבטחה, לוח בקרה לניהול תוכנות השרת, מערכות סייבר למיניהם, מערכות ניטור ועוד.

אפליקציות דמו למשקיעים


אפליקציות דמו למשקיעים הן אפליקציות אשר נועדו לגייס משקיעים שונים להשקיע בעסק. מאחר שהגיוס משקיעים הוא הצעד הראשוני והבסיסי לגיוס הון לחברה, חשוב להשתמש באפליקציות דמו מקצועיות ומרשימות הכוללים איפיון תוכנה שלם, איפיון UX, עיצוב גרפי מרשים של המסכים ועוד. אפליקציות הדמו עוזרות להמחיש בצורה הטובה ביותר למשקיעים את מוצרי או שירותי החברה בצורה נוחה, ממוקדת וטובה.

עלות בניית אפליקציות


עלות בניית אפליקציה משתנה מחברה לחברה והיא תלויה בפרמטרים שונים. עלות בניית אפליקציה מחיר יכולה לנוע מ-40,000 ש"ח עד 300,000 ₪. טווח המחירים כולל את מורכבות הפיתוח, מס' השעות שעבד צוות המפתחים, מס' אנשי הצוות ועוד. מאחר שפיתוח אפליקציה דורשת עבודה של אנשי תוכן רבים הכוללים בין היתר גרפיקאים, מפתחים, מתכנתים ועוד עלות בניית אפליקציה מחיר מושפעת מאוד וקובעת בסופו של דבר את מחיר פיתוח האפליקציה בהתאם. לכן שאתם מבצעים פיתוח אפליקציה קחו בחשבון שאצל כל חברה בעליות בניית אפליקציה מחיר שונה מאחד לשני.

בשימארה נוכל לפתח מגוון נרחב של סוגי אפליקציות בהתאם לצרכים האישיים שלכם, החל מאפליקציות מובייל למכשיר הטלפון שלכם, אפליקציות ווב, אפליקציות דמו למשקיעים ועוד. לפרטים נוספים התקשרו עוד היום לטלפון 052-328-4430.

שיתוף:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן