מדריך פיתוח אפליקציות לאייפון

פיתוח אפליקציות לאייפון

אייפון הוא אחד ממכשירי הסלולר הנחשקים מכול, ולא בכדי: מדובר במכשיר יוקרתי עם מערכת הפעלה ידידותית למשתמש. נייד זה הפך לחבר הטוב ביותר של מרבית האנשים שפשוט אוהבים את המכשיר הנפלא הזה! עם זאת, מכשירים אחרים עם מערכות הפעלה כמו אנדרואיד, השתלטו על נתח נכבד משוק הסלולר משום שהם מציעים הפעלה פשוטה וידידותית למשתמשים אשר רוצים להנות מטלפון חכם ונגיש.

אחד האלמנטים החשובים בכל נייד הן אפליקציות, אותם יישומים שהופכים את החיים לקלים ויעילים יותר כמו גם מעניינים יותר. פיתוח אפליקציות לאייפון או לאנדרואיד יכניס אתכם לעניינים, בעיקר אם יש לכם רעיונות חכמים ומוצלחים לגבי ישומונים חדשים.

הרעיון שאחרי ישומון

אפליקציה או "ישומון" נועדו לספק צורך או לפתור בעיות בקרב משתמשים בניידים, ובכך להפוך את החיים לאטרקטיביים יותר. אפליקציית WASE למשל עונה על הצורך בניווט מהיר אל היעד ללא טעויות. אפליקציות העברת כספים כמו BIT וכולי – מקצרת תהליכים של העברת כספים ואיסוף כספים.

מצד שני יש אפליקציות המאפשרות שיחות מוזלות לחו"ל או כאלה שמציעות עולם שלם של משחקים העונים על הצורך בבידור (והם גם די ממכרים בסופו של דבר), כמו גם אפליקציות עם מגוון רעיונות לעיצובים וכו'. אם יש לכם רעיון כזה או אחר שאתם בטוחים שיכול להצליח – חשוב שתפנו אל חברה מומחה בפיתוח אפליקציות לאייפון.

למה כדאי לפנות למומחים?

זה נכון שאוטודידקטים יכולים ללמוד איך לפתח אפליקציות לבד – מה שיכול לחסוך עלויות אבל ייקח זמן ויצרוך משאבים רבים. לכן רבים בוחרים לקצר את התהליך ולפנות אל מומחים בתחום.

פיתוח אפליקציות לאייפון יעשה בשלבים החשובים ביותר, החל משלב איפיון האפליקציה והעיצוב עד לתהליך פיתוח אפליקציות והתאמה לאייפון, בדיקות איכות שיש לבצע כדי לבדוק האם הישומון עובד, כמו גם ניסיונות פיילוט שינסו אנשי המקצוע בשימוש בישומון, וכלה בתהליך העלאת האפליקציות לחנויות, חשיפה מוגברת לקהלי יעד, יצירת נגישות כלל ארצית וכלל עולמית, הגדלת מכירות ושיווק האפליקציה, שימור לקוחות קיימים וצבירת לקוחות חדשים וכמובן המשך תחזוקה ושדרוג של האפליקציה.

מדוע חשוב לפתח ישומונים לאייפון?

בתחילה חשוב לדעת כי משתמשי אייפון עדיין מהווים נתח שוק שלא ניתן להתעלם ממנו, בין אם מדובר באפליקציות חדשות לחנות האפליקציות המאפשרות קבלת מידע או ביצוע פעולות, כמו גם רכישת מוצרים ושירותים, עד לאפליקציות שהופכות את חווית המשתמש לטובה יתר.

היתרון הברור הוא שעל אף שיש כמות גדולה יותר של משתמשי אנדרואיד ושל אפליקציות לאנדרואיד, עדיין חנות האפליקציות של אפל ריווחית הרבה יותר מזו של גוגל, פשוט משום שאפל הצליחו ל"חנך" את המשתמשים שלהם לשלם על האפליקציות האיכותיות שיש בחנות והם אכן דואגים שמה שהם מאשרים שיעלה לחנות יהיה הכי איכותי שאפשר ומכאן ששווה גם לשלם עבורו. כמו כן, אין אפשרות להשתמש באייפון ללא מסירת פרטי כרטיס אשראי בעת הרשמת המכשיר וכך ביצוע רכישה בחנות של אפל נעשה פשוט קל ומהיר יותר.

מלבד היתרונות הברורים שיש בפיתוח אפליקציות מקצועי, יש כמה יתרונות שחשוב לשים אליהם לב:

  • זמן פיתוח קצר יותר.
  • מומחים בתחום שידעו כיצד לעצב לתכנן ולהנגיש למשתמשים את הישומון.
  • הצלחה גדולה יותר באמצעות תהליכים שיווקיים טובים יותר.
  • ליווי לאורך כל הדרך.
  • תמיכה ושירות טכני בעת תקלות.
  • הגשמת החלום והחזון לפתח אפליקציה מוצלחת שתכניס אתכם לעולם חברות הפיתוח וההזנק.

במה שונה פיתוח אפליקציות לאייפון מפיתוח אפליקציות לאנדרואיד?

פיתוח אפליקציות לאייפון שונה בתכלית מתהליך פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הן ברמת הכלים והציוד הנדרשים על מנת לפתח את האפליקציה והן ברמת שפת התכנות. נקדים ונאמר, שהשוני בין תהליכי הפיתוח, נובע ביסודו ממערכת כללים וכלים המונהגים על ידי חברת אפל.

אנשי המקצוע שעוסקים בפיתוח אפליקציות לאייפון ידעו כיצד למצוא פתרונות יצירתיים לכל ישומון. הצוות ילווה את הלקוח והיזם לאורך כל הדרך ויציע את כלל האפשרויות שיהפכו את האפליקציה של הלקוח לדבר הבא שמותקן על אייפון.

צוות פיתוח אפליקציות מומחה ידע לשפר רעיונות ולהפוך אותם לשימושיים יותר ויהפוך את הישומון שלכם לכזה שמספק פתרון ממשי לגולש – ממש כמו אפליקציות ניווט בדרכים או העברת כספים במהירות.

אז אם יש לכם רעיון נפלא ויוזמה יצירתית ונכונה – פנו אל צוות המומחים של shimara ותוכלו כבר עכשיו להתחיל את הדרך שלכם בעולם האפליקציות.

שיתוף:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן