מהם השלבים בבניית אפליקציה לאייפון?

אם גם אתם הגיתם רעיון נפלא לאפליקציה לקהל היעד של משתמשי האייפון חשוב שתהיו מודעים לכך שפיתוח אפליקציה למכשיר האייפון שונה מפיתוחה של אפליקציה לניידים עם מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד. במאמר זה נגולל בפניכם את שלושת השלבים העיקריים של בניית אפליקציה לאייפון.

שלב 1 – סקר שוק ואפיון אפליקציה לאייפון

השלב הראשון יהיה השלב בו עליכם לבדוק האם הרעיון שלכם לאפליקציה לאייפון כבר קיים ואם כן, מיהם אותם מתחרים עיקריים. אם האפליקציה קיימת יש להגיע להחלטה האם עדיין משתלם לפתח אותה וכיצד ניתן לשדרג אותה בכדי שקהל היעד יעדיף את האפליקציה שלכם על פני המתחרים. לאחר מכן יש לרשום אפיון של האפליקציה במסמך מסודר. איפיון זה יכלול במדויק את מטרת האפליקציה, קהל היעד, מה אתם מעוניינים שיופיע באפליקציה. הוראות ברורות למפתחים. החלטה על תקציב ועוד. ככל שתבנו איפיון מדויק יותר, כך תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת יותר ותדעו בפני מה אתם עומדים.

שלב 2 – פיתוח אפליקציה לאייפון

לאחר סקר שוק ואפיון אפליקציה לאייפון, שני שלבים הכרחיים בתהליך בניית אפליקציה לאייפון תתחילו עם כל הקשור אל שלבי פיתוח האפליקציה. כאן תצטרכו לקחת בחשבון שבניגוד לעבר, אפל אינה בעלת השליטה העיקרית השוק הניידים ועדיין למערכת IOS, יש מראה שונה לגמרי מניידים שלהם מערכת הפעלה של אנדרואיד. מסיבה זאת חשוב לבחור בחברת בעלת ניסיון רב בכל הקשור אל בניית אפליקציה לאייפון ובעלת ידע רב בכל הקשור אל עיצוב גרפי של אפליקציות לאייפון  ועיצוב של ממשק המשתמש לאייפון.

שלב 3 – הפצת האפליקציה וטיפים ליישום

טרם ההפצה חשוב לאשר אותה ב- AppStore  (חנות האפליקציות של אפל). בניגוד לעבר בו התהליך היה ארוך ומייגע, נכון לשנת 2020 מדובר על תהליך קצר ונוח. למרות זאת תנאי האישור נוקשים יותר מאלו אשר בחנות הגוגל פליי של האנדרואיד ולכן חשוב להקפיד ולרשום תיאור בולט, ברור ואטרקטיבי של האפליקציה שלכם בעמוד האפליקציה. חשוב לבחור תמונות אקטואליות לתחום האפליקציה שלכם. התמונות צריכות להיות באיכות טובה. תמיד חשוב שמפתחי האפליקציה יאפשרו קישורים פנימיים ברמת הקוד וכך הגולשים יחשפו לאפליקציה שלכם בעת חיפוש בגוגל או צפייה בפרסומות בגוגל.

מעוניינים בשירותיה של חברה בעלת מומחיות וניסיון רב בבניית אפליקציות לאייפון?

המומחים של Shimara ישמחו לשלוח לכם הצעת מחיר. לפרטים נוספים חייגו 052-328-4430

שיתוף:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן