מהם טווחי המחיר של פיתוח אפליקציה?

כמה עולה לפתח אפליקציה? איזה סוגי פיתוח קיימים ומהן העלויות הנלוות לכל אחד מהם? כל מה שצריך וחשוב לדעת על טווחי המחיר של פיתוח אפליקציות בכתבה שלפניכם.

אפליקציות מכל סוג ולכל מטרה, נדרשות לעבור דרך ארוכה משלב הרעיון ההתחלתי העומד מאחוריהן ועד שלב ההעלאה שלהן לאחת מחנויות האפליקציות של חברת APPLE ו-גוגל. דרך זו מורכבת ממספר שלבים הכוללים בין היתר את שלב האפיון המקדים, שלב הפיתוח, שלב העיצוב, שלב חוויית המשתמש ושלב בדיקות תקינות הנדרשות לצרכי העלאה לחנויות האפליקציות. מבין כל השלבים הנ"ל, המרכיב היקר והמתמשך ביותר הוא שלב הפיתוח, כאשר ברוב המקרים, הליך הפיתוח הטכני מיושם על ידי חברות פיתוח העוסקות ומתמחות בהליכי פיתוח אפליקציות במסגרתם מיושמים כל אחד מהשלבים הנוספים.

פיתוח אפליקציות – מהן האפשרויות העומדות לרשותכם?

פיתוח אפליקציות, יכול להיעשות בשתי דרכים עיקריות, האחת, הקמת צוות פיתוח משלכם, והשנייה, פיתוח אפליקציה במסגרת שירותיהן של חברות לפיתוח אפליקציות. בשני המקרים, טווחי המחיר של פיתוח אפליקציה או אפליקציות נקבעים בהתאם לאופי וסוג האפליקציה, מורכבות הליך הפיתוח בהתאם למספר הפונקציות הניתנות ליישום באפליקציה והיבטים נוספים הכרוכים בהליך הפיתוח.

במקרים בהם בחרתם להסתייע בשירותיהן של חברות לפיתוח אפליקציות, המחיר המוצע לכם לצורך פיתוח האפליקציה הינו גלובאלי על כל שלבי העבודה הנדרשים באשר הם, כאשר המחיר הסופי לצורכי הפיתוח נקבע לאחר שלב האפיון המקדים במסגרתו חברות הפיתוח יודעות לתמחר את היקף העבודה הנדרשת מהן. במקרים בהם בחרתם להקים צוות פיתוח משלכם המשלב בתוכו אנשי פיתוח ותוכנה, אנשי עיצוב ותוכן וכדומה, טווחי המחיר הם פועל יוצא של משך זמן הפיתוח הנדרש לכם, כאשר כמות גדולה של מפתחים, אנשי תוכנה, אנשי עיצוב וכדומה, יוכלו לקדם את הליך הפיתוח ולסיים אותו בהקדם. בממוצע, הליך פיתוח אפליקציה משלב האפיון המקדים ועד לסיום שלבי הפיתוח, נמשך בין שלושה לחמישה חודשים, כאשר פיתוח אפליקציות מורכבות יותר אורך בין ארבעה לשישה חודשים.

עלויות פיתוח

טווחי המחיר של פיתוח אפליקציה באמצעות חברות לפיתוח אפליקציה משתנים מחברה לחברה ולכן אנו מספקים הערכה על בסיס בדיקת המחיר במספר חברות. טווחי המחירים של פיתוח אפליקציה נעים בין 40-50 אלף ₪ לבין 200-250 אלף ₪, וזאת בהתאם לסוג ואופי האפליקציה ובהתאם למורכבותן ולמספרן של הפונקציות השונות הניתנות ליישום באפליקציה. עלות פיתוח דמו בסיסי למשקיעים באפליקציה המתייחס לאפליקציה עד 8 מסכי צפייה עיקריים נע בממוצע בין 25 ל-25 אלף ₪, כאשר הוספת כל אלמנט מתקדם יותר לדמו הבסיסי כרוכה בעלויות משתנות המייקרות את עלות הפיתוח ב-25% עד 50%. פיתוח מלא של אפליקציות נע בטווח העלויות.

שיתוף:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן