xr:d:DAGACOnf9QA:29,j:1542906670724996144,t:24040409

כחברה מובילה לפיתוח אפליקציות מובייל ו-ווב, אנו מבינים את החשיבות הקריטית של הגדרת דרישות בצורה יסודית לצורך הערכת עלויות פיתוח של אפליקציה. לשם כך קיים מסמך זה.

לעיתים קרובות אנחנו נתקלים ביזמים וסטארטאפים שיש להם רעיון מבריק לאפליקציה והם כמובן רוצים לדעת כמה יעלה לפתח אותה. אך ללא מסמך דרישות מתאים, קשה מאוד לתת הערכת עלויות נכונה. חלק לא מבוטל מיזמים אלה מנסים בכל זאת לקבל הערכות אבל מקבלים טווח מאוד רחב. הם אינם יכולים לקבל החלטות על בסיס טווח העלויות הרחב שקיבלו. לרב זה נעוץ בכך שאין להם מסמך דרישות או שהמסמך שלהם לא מדויק ולא מכיל את המידע שחשוב לחברות הפיתוח לדעת.

זו הסיבה שאנו מציעים כעת שירות ייעודי כדי להקל ולייעל את השלב המכריע הזה עבור היזם המתחיל.

מהו השירות להכנת מסמך דרישות?

זו פגישה שאערוך איתכם היזמים ואשמע את הדרישות הטכנולוגיות שלכם לגבי האפליקציה שאתם רוצים לפתח. ארצה לשמוע את התיאור שלה כפי שאתם רואים אותה. אשאל אתכם שאלות מנחות להשלמת מידע חסר. המטרה היא להגיע להגדרה מלאה ומקיפה של האפליקציה מבחינה טכנולוגית.

לאחר שיהיה לי את כל המידע הדרוש, אכין עבורכם מסמך דרישות מקצועי שתוכלו על בסיסו לקבל הערכת עלויות מכל נותני השירות ולהחליט כיצד אתם רוצים להתקדם.

איך זה עובד?

נתחיל בקביעת פגישת ייעוץ שאיננה מוגבלת בזמן. בפגישה נדון בחזון הפרויקט, היעדים, קהל היעד, מודל עסקי והפתרון הטכנולוגי שאתם מציעים.

זה יעזור לנו לקבל הבנה ברורה של הדרישות והציפיות שלכם.

על בסיס המידע שתספקו נבדוק שאכן הפתרון הטכנולוגי תואם את המטרה וקהל היעד, שהגרסה המתכוננת לשלב ראשון איננה מורכבת מדי (יתכן שיש אפשרות לממש את אותו הדבר בצורה פשוטה יותר) ושהכל ישים מבחינה טכנולוגית (יתכן שיהיה צורך בבדיקת היתכנות קודם).

לאחר הפגישה אאסוף את כל המידע לתוך מסמך דרישות מפורט. מסמך זה ישמש כתוכנית לפרויקט שלכם.

מה כולל מסמך הדרישות

המסמך מכיל מידע כללי על המיזם, תיאור הבעיה/מטרה, קהל היעד והפתרון הטכנולוגי.

החלק השני והעיקרי של המסמך יכיל מידע מפורט יותר על האפליקציה. תיאור בנקודות של כל הפונקציות / מסכים של האפליקציה והזרימה הכללית.

בנוסף, אם כחלק מהמיזם יש צורך גם בפיתוח ממשק ניהול, החלק השלישי יכיל תיאור בנקודות גם של ממשק הניהול.

מדוע לבחור בשירות הכנת מסמך דרישות שלנו?

הכוונת מומחים: כחברת תוכנה ובעלי ניסיון רב בעבודה עם יזמים בתחילת הדרך, אנחנו נספק הכוונה ותמיכה לאורך כל התהליך של איסוף והגדרת הדרישות, מה שיבטיח שאף פרט לא יעלם.

יעילות: על ידי הגדרה ברורה של דרישות הפרויקט שלכם, אנחנו נייעל את תהליך הפיתוח ונחסוך לכם זמן ומשאבים בטווח הארוך.

בהירות ושקיפות: מסמך הדרישות יספק מפת דרכים ברורה ושקופה לפרויקט שלכם, ימזער אי הבנות ויאפשר לכם קבלת החלטות נכונה לפיתוח המיזם שלכם.

מוכנים להתחיל?

אל תשאירו את הצלחת הפרויקט שלכם ליד המקרה.

צרו קשר איתנו עוד היום לקביעת פגישה להכנת מסמך דרישות לאפליקציה שלכם,

ותנו לנו לעזור לכם להפוך את החזון שלכם למציאות.

ליצירת קשר לחץ כאן.

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן