אפיון אפליקציה לדוגמא

פיתוח אפליקציות מכל סוג הוא תהליך עבודה מקצועי המבוסס ברובו על ממצאי תהליך מקדים המכונה: אפיון אפליקציות. תהליך זה, מאפשר לבעלי האפליקציה להגדיר את סוג האפליקציה הנחוצה להם ולצד המפתח הוא מאפשר לבסס את פעילותם בהתאם לכל ההגדרות הרלוונטיות המופיעות במסמך האפיון. 

מהו מסמך אפיון ?

מסמך אפיון הוא למעשה המסמך המסכם את תהליך האפיון המקדים ובו מופיעים כל ממצאי התהליך בהתאם לכל אחד מהפרמטרים אשר נבדקו לעומק במסגרת התהליך, וביניהם: הגדרת הרעיון המרכזי העומד מאחורי האפליקציה המתוכננת, מטרות השימוש באפליקציה, מידע כללי ומורחב אודות קהלי היעד הרלוונטיים לשימוש באפליקציה ומיגע על המודל העסקי העתיד ללוות את פעילות האפליקציה. מסמך זה נערך על ידי אנשי מקצוע המלווים את תהליכי פיתוח האפליקציה מהשלב הראשון ועד להעמדתה וקידומה בחנויות האפליקציות, והוא נועד לשמש אותם לאורך כל שלבי הפיתוח.

מסמך אפיון חווית משתמש

כל מסמך אפיון אפליקציה לדוגמא, משלב בתוכו מסמך נלווה באמצעותו ניתן לאפיין את חווית המשתמש באפליקציה. מסמך זה עוסק בעולמות ה UX וה UI והוא מיועד למטרות הפכית האפליקציה לחווייתית יותר, קלה יותר ומהנה הרבה יותר עבור קהל היעד העתיד לעשות בה שימוש. מסמך זה מפרט בתוכו מידע טכני אודות אופן הניווט בין מסכי האפליקציה השונים, סוג והיקף כפתורי האפליקציה ומידע טכני המאפשר להתאים את האפליקציה לכל פלטפורמה ייעודית לצרכי שימוש בה. חשוב לציין שבכל מסמך אפיון אפליקציה לדוגמא המורכב גם ממסמך אפיון כללי וגם ממסך אפיון חווית המשתמש, מושם דגש מקצועי על האלמנטים העתידים להפוך את האפליקציה לנוחה יותר לתפעול עבור קהלי היעד הרלוונטיים לשימוש באפליקציה בזמן אמת.

פיתוח אפליקציות – מאפיון ועד העלאה לחנויות הייעודיות

אנחנו בחברת SHIMARA AAPLICATIONS עוסקים ומתמחים בעולמות הפיתוח לכל סוגי האפליקציות מאז שנת 2009, ולאורך השנים ליווינו מאות הליכי פיתוח של האפליקציות המובילות ביותר בתחומן. הליכי הפיתוח שלנו משלבים בתוכם את כל הפעולות הנחוצות לצרכי פיתוח אפליקציות משלב האפיון המקדים, דרך שלבי העיצוב ועד לשלבי התכנות והבדיקה.

למידע נוסף בנושא אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן עוד היום!

שיתוף:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן