בניית אפליקציה לאייפון

בסביבה טכנולוגית מתקדמת ומתפתחת, המעבר לשימוש באפליקציות שונות הנותנות מענה לצרכים ושימושים שונים, דורשת מאיתנו לפתח אפליקציה מתאימה שתסייע לנו בקידום בצורה יצירתית בחוויית משתמש מהנה בקרב משתמשי הסמארטפונים ברחבי העולם – בניית אפליקציה לאייפון היא Must .

בניית אפליקציה לאייפון

בניית אפליקציות נמצאת באחריותו של המפתח, כאשר כל מפתח יודע שיש להתאים את האפליקציה לפלטפורמה מובילות שוק האפליקציות – מערכת iOS ומערכת אנדרואיד. שתיהן פועלות בסביבות פיתוח שונות ולכל אחת מהן יתרונות וחסרונות משלה. לכן, חייב להבין כי הגדרת מטרה ומודל עסקי שלה, היא חיונית להצלחתה. בניית אפליקציה לאייפון מתאפשרת במערכת iOS לאחר רישום באתר הרשמי של  Apple כמפתח בתשלום של 99$ לשנה במחשבי המק וייצוא קבצים לאישור בחנות של Appstore.

סביבת פיתוח IOS

האפליקציה מתארת קוד בינארי אשר משלב קבצי תוכן שונים בטלפונים החכמים המספקים גישה לתכנים של חברה או מותג מסוים, נגן מוזיקה, משחקים, יומן וניהול זמן, שעון מעורר, ניווט ועוד. על מנת להבין את סביבת הפיתוח של מערכת iOS כדאי להבין שiOS היא מערכת הפעלה בקוד סגור, שפת התכנות וכלי הפיתות שלה היא Objective C ו – XCode. החיסרון בהם שהן אינן פתוחות לקוד פתוח המאפשר גישה באופן חופשי לספריות למשל, אולם חשוב להבין גם כאשר תרצו להשתמש בתוכנות פיתוח חיצוניות המתרגמות לקוד פנימי של iOS מוגבל לדרישותיה של אפל חברת אפל. נוסף לכך, תזדקקו למחשב Mac.

למערכת ההפעלה iOS יש מכשירים נוספים מלבד הסמארטפונים שעלותם גבוהה יחסית והיא פונה לקהל יעד מצומם שלרוב הינו גם מבוסס יותר כלכלית בניהם, אייפון, אייפד ואייפוד. מכשירי אפל השונים מיוצרים על ידי יצרנים שונים והיא נחשבת למערכת ההפעלה הבלעדית של אפל. גם מבחינת הרווחיות קיים בה פוטנציאל חיובי, אף על פי התהליך הארוך לאישור אפליקציות, iOS נחשבת לרווחית ב- Appstore.

בניית אפליקציות עם שיאמרה

כפי שניתן לראות, כשרוצים לבנות אפליקציה לאייפון, דבר אינו כרוך רק בתהליך האפיון והפיתוח עצמו של האפליקציה אלא גם כרוך בתהליך תכנון ומחקר, הבנת קהל היעד ומטרת האפליקציה. אנו חברת שיאמרה איתכם לאורך כל תהליך בניית אפליקציה לאייפון תוך מתן אחריות מלאה והבנה הצרכים והדריכות שלכם, כלקוחות. אנו מעניקים תשומת לב והשקעה מרובה במאפיינים ופיתוח האפליקציה המתאימה ביותר על מנת להעניק חווית משתמש ייחודית, נוחה ומהנה, גם באילוצי זמן ותקציב. בעזרת חווית משתמשת קלה ונוחה לגלישה תסייע לכם להגיע לחשיפה גבוהה בדרך היעילה ביותר.

שיתוף:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן