בניית אפליקציה מחיר

בשוק רווי אפליקציות ומערכות הפעלה שלגדולות השוק iOS  ו – Android המבקשות לענות על צרכים שונים של קהל משתמשי הסמארטפונים החכמים.

שיקולים שמשפיעים על מחיר של בניית אפליקציה

כשמדברים על בניית אפליקציה מחירים משתנים בהתאם לגורמים שונים כשאחד מהם הוא ניהול הפרויקט שמטרתו להוביל להצלחתו תוך עמידה בלוח הזמנים והתוצאה הסופית של האפליקציה. על אחריותו של מנהל האפליקציה להביא את התהליך לפיתוח יעיל ואפקטיבי לאפליקציה ברמת איכות מקסימלית. גם, עיצוב וחווית משתמשת נוח וברור ישפרו את אחזור המשתמשים באפליקציה ואת רמת החזרה שלהם אל האפליקציה, לכן פעולות כמו רכישת מינוי, צפייה בפרסומות, חיזוק מותג היוצרות רווח משפיעות בהשקעה שלכם על בניית אפליקציה מחיר (בהיבט הזה). בחירה של בדיקות איכות שמלווים את הפרויקט החל מהאיפון ועד לפיתוח כשהם וודאים שאין בעיות מהווים, צוות מפתחים שלומדים את האפיון ורושמים את הקוד הנדרש משפיעים על המחיר לבניית אפליקציה.

הכירו את סוגי אפליקציות

שוק האפליקציות מתחלק לשלוש קטגוריות בהם ניתן לזהות את סוגי האפליקציות המוצעות לצרכנים כשהראשונה מבניהם הן אפליקציות בידוריות המיועדות לבידור ותחושת הנחה. כלומר, אפליקציה הבידורית מכוונת לרוב לקהל יעד צעיר של ילדים, בני נוער ואף מבוגרים. השנייה, הן אפליקציות מסחר שנועדו פשוטו כמשמעו, למכור. חשוב לציין, כי ברוב המקרים מדובר על אפליקציות אשר תומכות בחנות קיימת כמו חנויות אופנה גדולות כמו : H&M, Pull and Bear, mango  ואחרות שניתן לרכוש מהן גם במרכזי הקניות.  והשלישית, אפליקציות לשימוש פנימי בהם היישומים משרתים עובדים למען שיפור יעילות וחווית העובדים. כלומר, אפליקציה לשימוש פנימית מסייעת לתפעול העבודה ולא לרווח כלכלי.

כמו כן, תוכלו למצוא גם אפליקציות משחקים המיועדים לעולם המובייל וכוללים מגוון משחקי חשיבה, הרפתקאות, אסטרטגיה, יריות, קלפים, אפליקציות תקשורת המיועדות להקלטת שיחות או לזיהוי משתמשים, חדשות המיועדות לדיווח בזמן אמת, לספק מקורות מידע וחדשות, אפליקציות מדיה המיועדות לעריכות תמונה וסרטונים, יצירת קולאז'ים, אפליקציות לעסקים שמטרתם לאפשר רמת בטיחות גבוה ומאובטחת בעסק, אפליקציות חברתיות המתבססות על תקשורת בין אנשים כמו פייסבוק, טוויטר, אינגסטגרם, היכרויות ואפליקציות ניווט.

סכומי בניית אפליקציה מחיר

כפי שניתן להבין עקב המגוון העצום כיום של האפליקציות המקיפות אותנו כל היום, בניית אפליקציה מחירן יכול להשתנות בהתאם לסוג האפליקציה כאשר אפליקציה פשוט לצרכי תדמית יכולה לעלות בין 3,000-5,000 ₪ או עד 40,000 ₪ , עלותה של אפליקה מבוססת על שירותי מקוים יכולה לנוע בין 15,000-30,000 ₪ ואפילו להגיע לעד 70,00 ₪. עלותה של אפליקציה מבוססת אנימציה יכולה לנוע בין 50,000- 15,000 ₪ בעוד שאפליקציית משחקים יכולה מחירה יכול לנוע בין 100,000 -200,000 ₪.

שיתוף:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן