ההבדלים בין פיתוח אפליקציות לאייפון לפיתוח אפליקציות לאנדרואיד

פיתוח אפליקציות הוא תהליך מורכב וארוך שדורש לא מעט אנשי מקצוע וכסף, אך מעבר להיות תהליך מורכב קיים הבדל בין פיתוח אפליקציות באייפון לבין פיתוח אפליקציות באנדרואיד הן מבחינת שפת הפיתוח, סביבת הפיתוח והליכי הפיתוח.

מדוע כל עסק צריך אפליקציה?

העולם עבר שינוי מהפכני בשנים האחרונות, אם פעם גולשים היו גולשים דרך מחשב נייח או נייד, כיום רוב הגולשים מעדיפים לגלוש לאפליקציה של העסק דרך בכל מקום שבו הם נמצאים. זה יכול להיות בנסיעה באוטובוס, במהלך הליכה ברחוב או אפילו בעבודה. לכן על מנת שכל עסק יוכל להתחרות במתחריו, עליו להיות בעל אפליקציה.

ההבדלים בין פיתוח אפליקציות באייפון לעומת האייפון

פיתוח אפליקציה באייפון שונה מפיתוח אפליקציה באנדרואיד. שוני זה כולל כמה פרמטרים חשובים ומהותיים:

שפת התכנות- שפת התכנות של אפליקציות באייפון שונה מאפליקציות באנדוראיד. התכנות באנדרואיד הוא בשפת ה-JAVA לעומת זאת שפת התכנות באייפון הוא בשפת OBJECTIVE C.

סביבת הפיתוח- סביבת הפיתוח באייפון מורכבת ממחשבי MAC לעומת זאת האנדוראיד אשר משתמשת במכשירי אנדוראי או במחשבי PC רגיל, או מחשבי MAC.

הבדלים אלה גורמים למפתחים רבים לחשוב אם להשקיע באייפון או באנדרואיד, וזאת מאחר לשפת התכנות וסביבת הפיתוח השלכה רבה על פיתוח האפליקציה עצמה, בנוסף לכך יש לקחת בחשבון את ההוצאות השונות כמו אנשי מקצוע שיש לשלם להם ועולים לא מעט כסף.

מה עדיף פיתוח אפליקציות באייפון או באנדרואיד?

מאחר שישנם שני סוגי אוכלוסיות בעלי האייפון ובעלי האנדרואיד, העדיפות היא לפתח אפליקציות לשני סוגי המכשירים ביחד. כיום ניתן לראות, שרוב האפליקציות הן במערכת האנדרואיד מאחר שמדובר על מערכת קלה יותר וכן בסביבת פיתוח פחות מורכבת מאשר האייפון. בנוסף לכך, ההבדל בין שני אפליקציות אלו הוא בהנגשת האפליקציה לצד המשתמש.

שיתוף:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן