פיתוח אפליקציות לאייפון – עלויות

מערכת האייפון היא מערכת המופעלת על IOS בשונה ממערכת האנדרואיד. מערכת זאת נוחה עד מאוד מכיוון שמדובר על הפעלה בקוד סגור שפועלת על תכנות ייחודי. בנוסף לכך מדובר על מערכת מאובטחת ביותר ביחס למערכת האנדרואיד, מה שאומר שלקוחותיה מוכנים לשלם יותר כסף על האפליקציות שהם מקבלים.

מהם המרכיבים העיקריים של פיתוח אפליקציות לאייפון?

מרכיבי פיתוח אפליקציות לאייפון כוללים כמה מרכיבים עיקריים אשר משפיעים על עלות האפליקציה עצמה. המערכת עצמה כוללת מערכת הפעלה שונה הדורשת מורכבות רבה יותר מאשר מערכת האנדרואיד, ספק תוכן לניהול המידע ותיבת מלל ולחצנים שונה בהתאם למערכת ההפעלה והמשתמש, סביבת עבודה .  כל אחד מהמרכיבים הללו משפיע רבות על פיתוח האפליקציה עצמה.

מה הם המרכיבים שמשפיעים על עלות אפליקציות לאייפון?

עלות פיתוח אפליקציות לאייפון מושפעות מכמה גורמים שונים הכוללים:

עיצוב הגרפי של האפליקציה- לעיצוב הגרפי של האפליקציה חשיבות גבוהה לגבי עלות האפליקציה. ככל שהעיצוב מרשים ומורכב יותר כך העלות של האפליקציה תהיה גבוהה יותר, מאחר שנדרשת עבודה רבה ומורכבת מאשר אפליקציה פשוטה.

מורכבות האפליקציה- מורכבות האפליקציה גם היא משפיעה על עלות האפליקציה. ככל שהאפליקציה מורכבת יותר, כך יש צורך באנשי מקצוע מומחים יותר שצריכים לעבודה עליה זמן רב.

ותק הצוות-  אם מדובר על אפליקציה פשוטה שלא דורשת איפיון ועיצוב אפליקציה מיוחד, יידרש צוות פחות מקצועי, אך אם מדובר על אפליקציה מורכבת וגדולה שדורשת זמן ועיצובים מיוחדים ומורכבים, יש צורך בצוות מקצועי ותיק.

עלות פיתוח אפליקציות לאייפון

עלות פיתוח אפליקציות לאייפון משתנה בהתאם לסוג האפליקציה וכמות העבודה שיש לעבוד עליה. מחירה של פיתוח אפליקציה לאייפון יכולה לנוע בין 25,000-200,000 ₪ תלוי בסוג האפליקציה עצמה. במידה ומדובר על אפליקציית משחק מחירה נע בין 20,000-100,000 ₪ לעומת זאת, אפליקציה חדשותית תנוע בין 30,000-100,000 ₪. לכן שמפתחים אפליקציה צריך לדעת על איזה סוג אפליקציה מדובר והאם היא פשוטה או מורכבת.

שיתוף:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן