פיתוח אפליקציות לאנדרואיד – עלויות

מערכת האנדרואיד היא המערכת הפופולארית והטובה ביותר. מדובר על אחת המערכות היעילות ביותר שמכשירי חשמל רבים עושים זה שימוש כמו: טלוויזיות, מכשירים ניידים ואף מכשירי טאבלט. מערכת זאת עובדת על ליבת לינוקס וקשורה לגוגל.

מהם המרכיבים העיקריים של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד?

מרכיבי פיתוח האפליקציות כוללים ארבע מרכיבים עיקריים: מרכיב תיבות מלל לחצנים ויישומים שונים אשר מגדירים את המשתמש ומערכת ההפעלה, מרכיב השירות, מרכיב ספק התוכן לניהול המידע הרלוונטי ומרכיב הודעה על אירועים. הודות למרכיבים אלה ניתן לפתח את האפליקציה בצורה היעילה והטובה ביותר.

מה הם המרכיבים שמשפיעים על עלות אפליקציות לאנדרואיד?

עלות פיתוח אפליקציות לאנדרואיד מושפעת מכמה גורמים שונים:

מורכבות האפליקציה- ככל שמורכבות האפליקציה לפיתוח נמוכה ופשוטה כך היא עולה פחות. אך אם מדובר על אפליקציה מורכבת יותר העלויות שונות ויכולות להגיע עד ל- 300,000 ₪.

ותק הצוות- ניסיון צוות העובדים משפיע אף הוא על עלות האפליקציה. ככל שהצוות בעל ניסיון עשיר בתחום, כך העליות גבוהות יותר מאחר שאנשי הצוות דורשים תעריפים גבוהים יותר על ניסיונם ושעות העבודה שלהם.

עיצוב הגרפי של האפליקציה- לעיצוב הגרפי של האפליקציה השפעה על עלות האפליקציה. ככל שהעיצוב הגרפי הוא מורכב יותר כך עלות האפליקציה תהיה גבוהה יותר. אך אם העיצוב הגרפי הוא פשוט יותר עלות האפליקציה תהיה נמוכה יותר כי אין הרבה עבודה מסובכת לעשות בעיצוב.

עלות פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

עלות פיתוח אפליקציית אנדרואיד נעה בין 50,000-300,000 תלוי במורכבות האפליקציה ועיצוב האפליקציה. אפליקציה פשוטה יכולה להגיע בין 3000-5000 ₪ לעומת זאת אפליקציה יותר מורכבת לגוף גדול עלולה להגיע עד 300,000 ₪. לכן עלות הפיתוח משתנה בהתאם לצרכים השונים של הלקוח. כמו כן, אפליקציה להשוואות יכולה לנוע בין 50,000-200,000 לכן חשוב לקחת זאת בחשבון בעת פיתוח אפליקציה לאנדרואיד וכן את עלות אנשי המקצוע וניסיונם האישי בתחום.

שיתוף:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן